Mul.
Ambo indak manamukan namo pengarangnyo ( indak nampak ??)

Tapi mambaco cerpen tu, ambo yakin cerpentu dikarang oleh
ISMET FANANY.
Ismet lah manatap di Australi, dosen di Deakin
 (51thn, asli Koto Panjang, Batu sangka)
Ismet juo pernah bagabuang di Rantaunet.

Ismet penulis yang aktiv, telah menerbitkan babarapo
kumpulan cerpen / novel.

Wass
mak Ban
~~~~~~~~~~~

[EMAIL PROTECTED] wrote:

> Ass,w,w.
> Dunsanak Benzuara di Bukopin, salam kenal dari ambo Mulyadi St.Bangsawan
> rang Suliek Ayie nan bakarajo di Pusri Palembang.
> Ambo sangaik terkesan dari curito nan dunsanak posting kan ka milis grup
> kito ko, apokah itu marupokan karangan puisi dan prosa atau pengalaman
> pribadi si penulis ???, nan penting perasaan ambo hanyuik kutiko mambaco
> kalimat perkalimat dari awa sampai akhie curito tu.
> Mungkin kito paralu kenal dan memberi apresiasi ka sipenulis, nan alah
> maangkek carito nan bernuansa Islami ko, Allahu Akbar, itulah kebesaran
> [...]