Mak Arman.
panambah benahara bahaso.
Cipuik Padang indak bisa di gulai, makonyo di Padang urang indak sakali juo
Cipuik disabuik- sabuik, sagan urang mandanga, sabab di Padang aratinyo
balain jo Awak nan di darek.

wassalam , irwandi st sulaiman

On Sun, 22 Jun 2003 08:38:13 +0700
  Arman Bahar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Di perairan Riau Kepulauan cipuik ini disebut "siput"
>yang memang ada juga
>sekali sekala dijual orang disekitar pasar ikan
>Tanjungpinang, namun belum
>pernah saya melihat penduduk asli Melayu ataupun Cina
>yang jagoan masak itu
>menjadikan siput ini sebagai hidangan lezat, kecuali
>beberapa perantau dari
>Sumbar yang terlihat mau membeli siput ini
>
>Dizaman ambo kaciak2 (sekolah rakyat) saisuak di
>Tanjungpinang, cipuik ko
>kami pakai sebagai umpan kail untuk memancing ikan dilaut
>sekitar dermaga,
> [...]
"TELKOMNet Instan memberikan diskon 40% untuk akses malam hari dari pukul
23.00 sampai 06.00.
Berlaku untuk wilayah Jawa Timur mulai 1 Mei 2003 sampai 30 Juni 2003."