Sent: Saturday, June 21, 2003 3:59 PM
Subject: Re: [RantauNet.Com] Ado nan mambali buku ??? -- RESEND

Maaf, iko masalah buku atau masalah kirim file Batagak Pangulu ?? kalau
ambo alah mintak didaftar kan tadi, tarimo kasih yo dunsanak Cysca. File
"Sketsa Jalan Lintas Sumatera" nan alah ado di dunsanak, silahkan copy
banyak2, agiahkan ka dunsanak nan memerlukannyo. Kok ado members RN ko nan
paralu, silahkan kontek ambo.

Wass,
M.St.Bangsawan