Maandok maintip nan lamak kan ndak baa do mak
Siapo tau dapet nan sasuai

-----Original Message-----
From: zul amry [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: 22 Juli 2003 14:56
To: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet.Com] Anggota baru ??

Kalau kalamoan maandok , jadi ruak - ruak atau puyuah pulo
beko ,
atau kanai jariang lo dek urang banyak.

Wassalam : Udazul

On Tue, 22 Jul 2003 14:38:54 +0700
  "Nofendri T. Lare" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>Rarach ko selebritis di Rn dulu mak Zull...
>Tapi inyo manggok wakatu itu, dan maondok2 senyo di
>suduik.
>kini alah sehaiknyo kali, dan ndak kuek juo untuak
>bagarah do..

"TELKOMNet Instan Divre VI Kalimantan memberikan DISKON PROGRESSIVE kepada
para pengguna
TELKOMNet-Instan hingga 50% mulai bulan Juli hingga September 2003."