Assalamu Alaikum W. W.
Manolah nanda Z Chaniago ketek banamo Andy dengan namo samarannyo Palai Rinuak. Sungguhpun si Z surang nan nan bundo panggie lahienyo, batinnyo sagalo nan duduak di palanta ko. Kok buliah bundo mamintomamohon dengan hormat kok nanda nio batanyo rancak batanyo indak digalanggang rami. Lai ciek nan bundo takuikkan beko silang salisiah awak ko banyak indak sapandapek tiok kapalo lain isinyo. Dan awak ko banyak nan alun dewasa caro berdiskusi basitagang urek lihia mampartahankan pandapek masiang masiang.
Masih ingek nanda dengan 6 urang buto dengan seekor gajah?
  1. Nan tapacik di ikua dikecekkannyo gajah tu ketek sarupo ula.
  2. Nan tapagang dikaki dekecekkannyo gajah tu sarupo tunggak musajik.
  3. Nan tapacik gadiang dikecekkannyo gajah tu licin dan kareh jo tanduak.
  4. Nan tapacik di talingo dikecekkannyo gajahtu salaweh niru.
  5. Nan taganggam di balalai dikecekkannyo sarupo slang gadang.
  6. Terakhir nan tapagang di kulik gajah tu  mangatokan gajahtu baduri ketek ketek.

Sudah tu urang buto tu bacakak mempertahankan pandapaiknyo masiang masiang. Sadonyo urang tu bana tapi dari sisi mano dicaliak. Kok Z ingin tahu pandapek Sutan Bagindo Nagari beko kok ado nan kanai puncak kada nyo karano urang mancaliaknyo dari sisi nan lain.

Kapan para penganten baru kamanjalang mintuo? Z, Yoel, Nofen, Yessy Elsandra dengan pasangan masiang masiang.

Wassalam,

Bundo Nismah

Z Chaniago <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Assalamu'alaikum WW

Manolah angku SBN nan terhormat..., alun sasuai lai apo nan ambo tanyokan jo
jawabannyo......
masih terlalu "umum".......

Pertanyaannyo "Baa manuruik angku "pribadi" soal pe-er-er-i dan mungkin
pengalaman lahia batin maso sabalun pe-er-er-i, samaso pe-er-er-i dan
sasudah pe-er-er-i...... spesifik tantang angku.......dan laporan pandangan
mato....

kalau soal blunder politik masyumi dan atau dewan banteng...... sarupo nan
sekilas angku jabarkan dalam posting dibawah.......