Salam alaykum, dunsanak Rahima
Sabananyo panggilan 'rangkayo' ntun indak diliek dari
materi sen do, tapi nan paliang pantiang artinyo kayo
jo budi atau kayo jo pangatahuan, dan sebagainyo.
Jikok duns Ramina dipanggie jo namo Rangkayo Rahima,
mangko iko sabano adolah amanah, bahaso duns Ramina
tun dijadikan urang untuk tampek batanyo, mangadu,
maminta saran, dan sebagainyo. Peran co iko marupakan
jalan untuk manjadi "Bundo Kanduang". Insha Allah

wasalam
JoLelo

http://sitebuilder.yahoo.com