Assalamualaikum,w,wb,

Setitik karya hari ini adalah saham untuk sebuah peradaban
Yang mungkin akan berbuah seribu tahun atau bahkan seribu generasi ke
depan..
Tetap berkata walau terbata..
Tetap melangkah walau tertatih..
Keep your spirit !!!
Salamaik ulang tahun mamak Zul, Lah banyak karya nan di babuek dek Mamak
Zul,
Insya Allah lai paguno de generasi nan barikuinyo.

Fauzi Laparta

http://sitebuilder.yahoo.com