Rang di SURAU,

Wassalamu'alaikum Wr. Wb.

Terima kasih, kita sudah dapat dipertemukan oleh Allah SWT dalam diskusi di
SURAU ini, semoga visi kedepan semakin cerah dan dapat mewarnai SURAU nan
hakiki sesuai misi yang diembannya.
Harapan SURAU juga harapan kita ummat Islam di Minangkabau nan kok dapek
"mambangkik batang tarandam", mancetak ulama nan intelek dan intelek ulama,
menaikkan pamor SURAU sebagai mediator Minang yang mempunyai misi "kembali
ke SURAU". Sebab, sewaktu ketek dahulu ambo juo di didik dan digadangkan di
SURAU. Malu rasonyo kok kito alah sikolah rakyat, lalok juo dirumah rang
gaek, digalakkan (diketawakan, dicemoohkan) dek kawan-kawan samo gadang.
Berkat Didikan SURAU ikolah alhmadulillah dapek pai sikolah ka Mesir nan
manjadi cito-cito sajak ketek, sajak mulai mangaji alif, baa,
taa...alhamdulillah.
Setelah mencermati Portal SURAU dalam beberapa hari ini, ambo bakasimpulan,
mari kito sokong basamo-samo niat baiakko, meskipun ambo alun mancaliak
urang "dapua" nan maandok dibalakang SURAU ko.
Kok dapek ambo mausulkan bakeh moderator alangkah bagusnya Portal SURAU koh
kito tingkatkan atau kito naikkan ka mesin percetakan sebagai media Islam
baru, karena ummat Islam haus akan bacaan bermutu zaman modern ini. Dahulu
di Thawalib Parabek, Inyiak Parabek menerbitkan majalah "AL BAYAN" yang
mengkhususkan pengupasan masalah-masalah Fiqh dan Usul Fiqh, Tafsir dan
Hadist serta kebudayaan dan pendidikan Islam.
Alangkah baiknya kita coba merealisasikan SURAU menjai sebuah majalah
bernuansa pendidikan dan kebudayan Islam bukan hanya untuk rang Minang tapi
sampai ketaraf nasional dan internasional, saya yakin pasti bisa asal ada
sponsornya atau mari kita "bajibaku" basamo, ambo daftarkan diri labiah
dahulu menjadi anggotanya."Barek samo kito pikua, ringan samo kito
junjuang". Kiranya anggota RN dan SURAU terdiri dari para sarjana dan
cendikiawan muslim yang solid, insya Allah. Motivasi utamanya kenapa SABILI,
TARBAWI dll majalah Islam bisa terbit? Kita kenal ada majalah Al Muslimun
dari Bangil yang mengkhususkan pengupasan hukum-hukum Islam. DDII punya
Media Dakwah, Hamka punya Panjimas (kini sudah tidak tahu rimbanya,
barangkali uda Rusjdi HAMKA dapat menjawabnya).
Sakitu sajo dulu Rang SURAU, nanti kito uleh pulo.
Wassalam
ZS Mangkuto
Salam buat sanak rang Lintau jo Ephi Van ...