Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Ass,wr,wb.
Uda Zul, masalah manasik haji di kami nan rombongan KBIH Varita Palembang
ko tingga 2 kali lai. Kami alah babagi rombongan dan regu nan masiang2
rombongan terdiri 4 regu dan masiang2 regu terdiri dari sabaleh Calon
Haji, dek kawan2 nan sa regu jo ambo, ambo diangkek manjadi katua regu.
Terakhir kami alah praktek memakai Ihram, praktek thawaf, sa'i. Tayamum
dan sholat di pesawat alah dijalehkan dek pembimbing beberapo minggu nan
lalu.
Semoga sajo kito dipatamukan dek Tuhan di kota Makkah nantik.
Mak St.Bandaro Labiah barusan barangkek dari Palembang, setelah menghadiri
alek gadang kami BMKM Sumsel menyelenggarakan pertunjukan randai Palito
Nyalo. Iyo subana santiang Mamak kito nan surang ko, inyo manjadi bintang
tamu (guest star) pado pertunjukan tersebut. Tarimo kasih Mak Ban.

Wassalam,
Mulyadi