Assalamu alaikum mamanda sutan mudo....

Wah...wah....Bukittinggi lagi macet yach mamanda?
Jadi makin rindu saya sama bukittinggi membaca postingan mamanda.
Ngga kebayang deh seperti apa yach kira² ramenya.
Selamat idul fitri mamanda.Mohon maaf lahir dan batin.
Salam untuk Etek saya dan dunsanak saya di rumah.

Wassalam
Laila Fajri (24+)
Masih saja Di Kota Gudeg

kamurer <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

  St Mudo dimano di Kiktinggi?ZS MangkutoJambu Air 22Telp. 31722Silahkan bahari Rayo karumah..Minail Aidin
Assalamualaikum ww

Samo-samo Mak Zul, mbo pun Minta maaf lahir jo batin di hari rayoko....
Insya Alloh mbo pai karumah Mak Zul tuk bahari rayo.... lataknyo kiro-kiro dari simpang jambu air kasabalah mana ?
Mbo di kittinggi di Simpang jirek talipun rumah 31239, tapi kalau mau ka rumah ati-tai, di sakitar jam gadang macet..... rancak malalui by pas jadi dari balakang tibonyo (dari B.ambacang) hehehehhe....... bukittinggi kan lagi macet.......

salam
hendra st.mudo

Do you Yahoo!?
Free Pop-Up Blocker - Get it now