Waalaikum salam,wr,wb.

Kakanda Darius Nurdin (dek karano labiah tuo ampek tahun dari ambo) nan
ambo hormati, dan sidang palanta RN dan Solok kasadonyo, tak kenal mangko
tak sayang, tak sayang mangko tak cinto, ruponyo lai sa Solok kito tumah.
Dari segi umua tantu ambo ba uda atau ba kakanda ka Kkd Darius Nurdin.

Kembali ka masalah namo, ambo diagiah namo dek rang gaek ambo "MULYADI"
sebuah namo nan babaun kejawaan dan tidak pulo terlahir di kampuang
(kampuang ambo Sulik Ayie - Solok). Ambo lahie di Kota Katupek Bangkahulu
alias Bengkulen pado tgl 29 Maret 1957. Didalam perjalanan hiduik ambo,
dek urang dikampuang maupun dirantau nan sakaum atau sasuku jo ambo nan
sukunyo banamo "LIMO SINGKEK" didaulat untuak dijadikan pangulu atau
pemangku adat di suku kami tersebut pado usia ambo baru tamaik sikolah di
Fakultas Teknik USU Medan 23 tahun nan silam. Tapi dek karano ambo alun
siap dan indak dapek restu dari amak ambo nan wakatu itu masih hiduik,
mako permintaan tu ambo tulak sacaro haluih. Pado tahun 2002, pangulu kami
nan manjabat maningga dunia, mako baliak kaum ambo tadi mamintak ka ambo
untuak maisi jabatan tersebut. Kembali ambo tulak dengan alasan ambo ingin
naiak haji dulu untuak mamantapkan hiduik, emosi dan spiritual ambo. Mako
sasudah manjalankan ibadah haji diawal tahun 2004, permintaan kaum tadi
ambo kabulkan dengan dinobatkannyo ambo manjadi pangulu di bulan November
2004 saminggu sasudah lebaran dengan gala Dt.MARAH BANGSO.

Ambo bakarajo di PT.Pusri Palembang mulai dari tahun 1985 hinggo kini
manjadi Inspektor Pabirik. Bini masih surang (biasonyo di kampuang, angku
datuak punyo bini labiah dari surang), anak batigo, nan baduo sadang
kuliah di Banduang dan Malaysia dan nan ketek masih SMP.

Nah, itulah sebagai ka jawek nyo dek ambo tentang perkenalan Kkd Darius
Nurdin sahinggo pergaulan kito di dunia maya ko indak sabateh komputer dan
jari tangan sajo nan manari-nari ke key board komputer tapi bisa kito
wujuikkan di dunia nyato. Kok ado niaik nak pulang ka kampuang malewati
darek mambao oto sandiri malintasi Lintas Timur Sumatera (baeko ambo kirim
via japri Sketsa Lintas Sumatera awal tahun 2007 nan ambo buek berdasar
pengalaman ambo sendiri), singgahlah di dangau dinas kami di Jl.Durian
No.2 Komplek Pusri Palembang.

Wassalam,
HM Dt.MB (hampia 50 th)