Assalamu'alaykum w.w.

  batua bana, sasuai jo apo nan ambo sampai sabalunko, kalau lah baarian
bianatang di gunuang, mako itu tando ka malatuh gunuang tu
  Tapi baitu nan ado kajadian nan kapatang tu, iyo bapindak pinyangek / labah
tu antaro tigo ari sampai sapakan sabalun tabakano ustano tu, baa bana
hubuanganno, nan ambo iyo indak tau pulo doh
  apokoh bisa labah tu tau sesuatu nan akan tajadi, atau baa, antah pulo lah,
tapi itu nan disampaikan baliau ka ambo.

  Kadang, acok pulo tadanga "ano maninggakan parangai tu, awak nan indak arih"

  wassalamu'alaykum w.w.

  Bandaro Labiah

Arnoldison <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Wassalamu'alaykum wr.wb

Mak Bandaro, kalau gejala sabalun gunung malatuh, ambo saketek
faham karano kemungkinan suhu atau cuaca nan dirasokan barubah, jadi
hewan-hewan tu lari turun gunung.

Namun peristiwa tabakanyo istana pagaruyuang nan disabokkan
sambaran petir ditandoi sabalunnyo dengan pindahnyo sarang
labah-labah, iyo ambo ndak faham do.

Nan ambo fahami dari baguru ka pado alam iyolah dek karena sifat
alam itu nan konsisten , sehingga bisa dipelajari alur geraknya.

Samisal ado duo bangunan nan basabalahan, yang satu masojik nan
sebelahnya tampek maksiat namun dipasangi penangkal petir mako
apabila ada petir disekitar itu nan kanai disambar petir adolah
masojik yang indak ado panangkal petir , bukan tampek maksiat tu.

Arnoldison

Wednesday, March 28, 2007, 8:29:37 PM, you wrote:

BL> Assalamu'alaykum w.w.

BL> wakatu pulang ka kampuang maantakan sumbangan, dapek kasampatan
pulo ambo bacarito jo mamak / pituo nan barasa dari Tanah Data di
lapau, sambia malapeh angah
BL> Tasabuk lah di baliau, kalau awak ko kurang / lupo mancaliak atau baguru ka
pado alam

BL> Kecek baliau :
BL> antaro tigo hari sampai sapakan sabalun tajadi kabakaran di
BL> ustano, pagaruyuang, alah tajadi papindahan Labah (pinyangek) nan
BL> biasono basarang di gonjong ustano tu

BL> sarupo jo kadaan sabalun gunuang ka malatuh, biasono, nan kondiak, ula dan
lainno, lah balarian manuruni gunuang tu

--
Best regards,
Arnoldison mailto:[EMAIL PROTECTED]