Tarimokasih Pak Saaf. Baru sajam sabalun ambo ka
warnet ambo dapek sms dari teman ambo nan di Unand juo
mangecekkan ado rapat jo Lemhanas. Bahkan sadang
manulih ikopun, sms baliau masih rapat juo disinan.
Ambo sms baliau tolong sampaikan salam ambo ka apak
bilo beliau basuo jo Apak.

InsyaAllah akan ambo hubungi Apak, dan ambo bersedia
ikuik. Tarimokasih sabalumnyo Pak Saaf. Semoga dilain
kesempatan kito basua sacaro langsuang saroman face to
face jo Mak lembang Alam nan alah bataun2 kenal
didunia maya sajo, baru bara minggu nan lalu basuo,
oyo sanang hati ambo basuo jo Mak Lembang, dan sangaik
berkesan pertemuan nan sahari tu.

Tarimokasih sakali lai.

Wassalamu'alaikum. Rahima.Panorama Bkt.

-- Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Waalaikumsalam w.w. Ananda Rahima,
>
> Langsuang sajo, karano sabanta lain ambo ka ka
> Medan.
> Amhamdulillah Ananda alah aktif balik. Dapek ambo
> sampaikan bahaso ambo baru baliak dari Padang untuak
> barundiang jo Fakultas Hukum UNAND dalam rangka
> persiapan lokakarya masyarakat hukum adat
> Minangkabau
> `dalam perspektif HAM. Rencananyo diselenggarakan
> sekitar bulan Juni 2007, didahului jo FGD sabulan
> sabalun tu, baiak di Padang maupun di Jakarta.
>
> Ambo maharokkan Ananda bisa datang di salah satu
> acara
> [...]
=== message truncated ===