Wa'alaikumsalamwarahmatullahiwabarakaatuhu.

Wah..Kanda Mulyadi, bisa-bisa sajo. Makasih kanda.
Kalau di rantaunetgooglegroups ko memang ambo indak
pernah off do kanda. Ambo off dari Rn nan ciek lai,
nan iko dari dulu masih aktif sabananyo.Dan ambo
baliak kasiko dek banyak dorongan dari banyak pihak
nan sangaik sulik ambo manolaknyo, dek urang tu ambo
hormati bana.

Kalau diukua kesibukan sangaik sibuk bana di Indo ko
da Mul, wukatu tu, taraso saketek sajo. Makanyo ambo
bapikia untuak langganan internet sajo, bilo alah siap
rumah nan di Biaro tu, biar bisa malam atau pagi hari
berinternet. Kalau ka warnet iyo siang ambo bisanyo,
itupun diwaktu kosong sajo.

Ambo taruih ka warnet sabananyo kanda, dan taruih
mamantau RN. Maa la kabisa dilupoan urang nan alah
membesarkan ambo dalam hal tulih manulih, serta
kekerabatan ko, jasa-jasa RN indak bisa dilupokan doh
kanda. Hati bila alah tapaut sulik untuak dipisahkan,
itu alah hukum alam kanda.Hanya sajo pisah badan bukan
berarti pisah hati namonyo.

Indak kamungkin dihilangkan kenangan manih dan paik
salamo di RN, dan kasodonyo tu, tantu bamanfaik untuak
hiduik, kalau awak lai pandai bersyukur jo alah nan
tajadi, baiak buruak sagalonyo tantu baiak sajo
manuruik urang nan baiman.

 Saroman kecek Rasulullah Shallallahu'alaihiwasallam,
kiro-kiro maknanyo: " Sungguh aneh akan hal seorang
mukmin, bila ia ditimpa kebaikan ia mengucapkan
"Alhamdulillah", bilo ditimpa keburukan ia juga tetap
mengucapkan syukur kehadirat Illahi", karena apopun
nan dialami seseorang alah digarihkan oleh Allah
Ta'ala sabalumnyo.Jadi iduik ko iyo tanang/sanang se
rasonyo."Bawalah hidupmu dengan penuh senyuman walau
seberat apapun nan dikau hadapi" kecek kato hati ambo
ko da Mul,bukan hadits, jan salah pulo da Mul.

Kanda Mul, jo dunsanak sadonyo, silahkan singgah di
"gubuk bahagia"(hehehe, bukan gubuak derita kanda
Mul), ambo, kalau lai jalan-jalan ka Bukittinggi.

Sakali lai, Tarimokasih.
Oh Yah, mohon dik Ahmad Ridha, hubungi uni kalau alah
tibo di Indonesia, khususnya bilo ka Padang atau
Bukittinggi yo.Ado janji Uni nan alun di tepati ka dik
Ridha.Ok.

Wassalamu'alaikum. Rahima Panorama, Bukittinggi.