Waalaikumsalam w.w. [ambo singkek, mukasuiknyo samo]
Pak Chaidir, Ananda Dt Marah Bangso, dan para dunsanak
sapalanta,

Langsuang sajo. Salain karangan baliau ditabikkan
sabagai buku saku, kito jadikan bahan ajaran dalam
kurusuih "Penyegaran Adat dan Kebudayaan Minangkabau"
untuk nan mudo-mudo, diadokan di satiok kota dima
banyak urang awak.

Tantang adat -- nan umumnyo bakisa soal sako dan
pusako sarato papatah patitiah -- kito pasilakan para
ahli adat untuak manjalehkan, tantang kebudayaan nan
cakupannyo labiah laweh, dan mancakup baitu banyak
masalah maso kini, kito pasilakan pulo ahli
kebudayaan, tamasuak Adinda Prof Dr K Suheimi.

Ambo sangat mangharapkan adonyo kurusuih penyegaran
adat dan kabudayaan untuak nan mudo-mudo ko.

Wassalam,
Saafroedin Bahar