Waalaikumsalam w.w. Bundo,

Walaupun indak ditujukan ka ambo, tagalitik juo ambo
nak sato. Masalah ko acok bana dibahas
salincam-salincam dalam tiok wacana tantang kampuang
awak. Namun jaleh, alun paranah masalah ko dikaji
sacaro mandalam, baiak apo sababnyo, baa dudukannyo
kini, dan baa manyalasaikannyo.

Sarapati paranah ambo jalehkan di milis ko, duo urang
adiak ayak ambo sabapak masukan kristen karano dek
pargaulan, surang di Amerika [alah maninggal] surang
lai di Jakarta ko. Ambo baco bahaso adiak Buya Hamka
juo masuak Kristen.

Baa kok kito kaji bana masalah ko sacaro komrehensif,
karajo samo antaro LKAAM, MUI, Unand, UIN, UNP, dan
[kalau bisa] Gebu Minang? Sakadar catatan, masalah ko
ambo masuakkan sabagai salah satu masalah nan ka
dibahas dalam lokakarya tanggal 19 Juni di FH Unand di
Padang.

Wassalam,
Saafroedin Bahar

<http://us.rd.yahoo.com/evt=49678/*http://smallbusiness.yahoo.com/domains/?p