Wa'alaikumsalam

Sanang bana ambo jo masukan dari sanak arif .. Insya Allah kami kan manjago
agar acara ko sasuai jo rencana.

Soal acara pentas seni di Polban, kami alah promosi namun masih kurang
tampaknyo mah promosi di radio alun lai.  Jadi akan kami cubo pulo ka LITA
FM.  Untuak itu ambo akan sampaikan jo kawan-kawan panitia di Polban.  Tapi
dek tanggal 23 kini acaranyo mah... lai bisa sanak arif maagiah referensi
indak? kami alun adoh link ka radio lita lai.  Dan dana sabananyo masih
kurang, kok lai referensi donatur sakalian kami maminta disiko beko proposal
dan lain-lainnyo kami kirimkan.  ingin kami acara ko banyak nan datang,
sakalian manyumbang wak basamo2 untuak minangkabau.

Acara pentas seni ko tiok tahun kami adokan, kamipun lai acok sato acara
mahasiswa minang di banduang. daulu adoh liga minang mahasiswa bagai.
antahlah kok kini masih adoh indak, karano indak sado perkembangan tapantau
doh sanak.

kok buliah tahu pulo, dima dunsanak aktifnyo masih kuliah di banduang atau
baa?
dima tu?  ambo kini ko alah alumni, tapi masih peduli dari jauah bacaliakan
juo adiak2 di kampus.  Mudah-mudahan adoh nan bisa disinergikan ke depannyo
antaro UKBM (Unit Kegiatan Budaya Minang) Polban jo gerakan minangkabau
lainnyo.  Soal inu kencana ko, mudah-mudahan di Polban dapek dibahas pulo
sacapeknyo untuak dukungannyo.  (Ima tolong dibicarakan di teman2 kita untuk
dukungan moral bagi pak inu kencana)

Oh iyo, ingin ambo babagi kontak jo sanak.  ambo di hp 0815 614 1954.  sanak
arif bisa ambo dapek kontak pulo indak?

Wassalamu'alaikum
Fikri