Waalaikumussalam warahmatullahi wabarakatuh,

  Saya sendiri pernah "ter" send e-mail sebegitu rupa, kadang-kadang  tersilap
tekan, kadang pc nya memang agak kurang sihat,  "cursor"  nya berlarian persis
urang gila di serata screen monitor. Itu pun  pernah berlaku.

  Sungai Buluh, kota kembang kedua selepas Cameron Highlands. Sudah agak  lama
tidak singgah di Sungai Buluh. Kalau singgah kereta saya jadi lori  bunga! Jika
ada kesempatan ingin bertandang ke sana, singgah juga di  rumah Ajo Arshad kita
di Gombak dan Sutan Palindih di kota satay Kajang.

  Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
  Salam juga buat Udanya.

  Idris Talu, Ipoh
  Perak Darul Ridzuan.

Mardia Nasir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Assalaamu 'alaikum.

Mohon maaf semua, berlaku kesilapan sedikit.

Sebenarnya saya belum bersedia menghantar posting tapi
telah ter'send'.  Kemudian saya cancel, tapi rupanya
terhantar 2 kali e-mail kosong (bersama signature
saya, seperti yang ini) dan satu posting yang belum
lengkap.

Maaf ya..

mardia (44)
Sg Buloh, Malaysia

n/b: Tapi tentu saja lawatan ke website kami
dialu-alukan.. :-)

  -----dikuduangkan-------------------

> Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! -
> their life, your story. Play Sims Stories at Yahoo!
> Games.
> http://sims.yahoo.com/
>

> ---------------------------------
> Be a better Heartthrob. Get better relationship
> answers from someone who knows.
> Yahoo! Answers - Check it out.

Mardia and Mustaffa Artisan Bakery
Keeping Traditions Alive
www.bakerette-cafe.com Our Bakery Website
==== HEALTH SECRETS (what your doctor isn't telling you)
English Website  http://www.doc-schnitzer.com
Did you already inform somebody today?

  the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php