Ondeh.. ndak mangarati ambo doh..

Polemik ko apo aratinyo yo? Ambo caliek-caliek di kamus kalau dalam bahasa
indonesia polemik bahaso inggirihnyo polemics. Ambo baliakan.. dapeknyo
polemik juo baliak. Nah.. apo yo kaitannyo jo anjiang di Padang jo Siantar?

Ambo cubo manakok-nakok.. mungkin polemik ko samo jo pole-mix yo.. (pole
campua-campua) atau mambuek masalah..:D
tapi masih sajo ndak mangarati ambo jo kaitannyo doh..

Tolong agiah ambo pencerahan yo dunsanak-dunsanak kasadonyo..

Tarimo kasih sabalum dan sasudahnyo.

salam,
Khairul