Yth, da Ethaf n' pak Suheimi,

Wah.. tarimokasih informasinyo da, kebetulan kampuang ambo di Bukiktinggi,
jadi katiko pulang kampuang pasti lewat Aua Kuniang. Nanti kalau ambo pulang
kampuang ambo cigok-cigok di SPBU tu. Tapi ambo ndak kasato maariak kasir tu
doh da, ibo wak.. kasirnyo lah gaek.. hehehehe :D **bagarah mode on**

Iyo batua kecek uni Hanifah dulu yo pak ;) Pah Suheimi ko urangnyo randah
hati, jarang ambo tau dokter nan pai karajo pakai sepeda, biasonyo nan
tampak dek ambo sakurang-kurangnyo pakai BMW. Insya Allah kalau ambo ka
Padang nanti ambo jalan-jalan ka Gunuang Pangilun, mudah-mudahan lai basobok
samo awak nanti.

Salam,
Khairul