Assalamu'alaikum W W Pak Saaf.....

Mungkin ambo dak berkompeten menjawab pertanyaan Bapak.
Ambo akan tanyakan ke panitia tentang kebutuhan minimal acara tersebut.
Untuak ke jkt nan gadang itu adalah Ongkoih mereka ke Jkt, Biaya nginap dan
biaya salamo persiapan, dan kok buliah sangenek pambali es kok auih di
nagari angek jakarta nantun.

namun Pak, untuak samantaro ambo dak bisa mendesak mereka mengkalkulasi
perincian dana tersebut karano kini mereka sadang basitungkin UJIAN AKHIR
SEMESTER pak.

gambaran sajo Pak Saf....
Untuak Pagelaran kapatang ko. mereka menghabiskan dana tak kurang dari RP 35
Juta.
Itu mencakup semua, Gedung, Lighting, Sound, kursi, Snak dll....
Termasuk saketek tersita untuak seminar....

Mudah2 an adiak2 ambo nanti akan jawab Pak saaf. Ambo cc kan ka milist
mereka

Tarimokasih respon nyo Pak

Wassalam W W