Kalau di Piaman ado musik Gamaik nan biasonyo diikuti
  jo tarian massal dari pengunjung. Ambopun baru pertamo
  kali maliek waktu menyaksikan pesta Tabuik 2006.
  Musiknyo dan tarinyo mendekati irama Melayu (bukan
  dangdut)

  ajoduta

Erwin Moechtar <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Ambo pernah batanyo ka seorang praktisi pariwisata di SUMUT, salah
satu penarik wisata nyo adolah dengan mambawo turis bisa manari
tor-tor, sahinggo turis tu laruik dan sato pulo manari tor-tor tu.
Sahinggo bisa manyatu dan menimbulkan kesan bagi si turis tu.
Nan kecek baliau, nampak nyo di Minang indak ado tari nan bisa mambawo
audience ikut berpartisipasi untuak manariko, saroman tari tor-tor tu.
Alangkah rancaknyo, kalau diciptakan tari nan bisa mambuek audience
berpartisipasi pulo untuak ikuik sato manari.

Salam,
Erwin M.
www.cimbuak.net

On 05/07/07, yanto_piboda wrote:

> Mungkin tari piriang ampiang pernah ditarikan pakai atraksi injak
> kaca atau bara api...Tapi yang menarik adalah gerakan dan ritme
> tarian ini sangat dinamis apalagi kalau ditarikan secara
> kolosal...dan saya yakin sebagian besar orang bisa mempelajarinya.
>
> Idenya adalah jika bentuk kesenian semacam ini bisa dikembangkan
> lagi di ranah minang tercinta, saya pikir akan menjadi daya tarik
> bagi wisata untuk datang dan mungkin ikut belajar menarikan...
> Karena sebagian besar manusia mempunyai naluri berkesenian, senang
> terhadap irama yang dinamis dan ber energi...bentuk2 kesenian ini
> [...]

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org