Assalamu'alaikum,wr,wb.

Tahniah untuak dunsanak Mohyidin di tanah semenanjung Malaysia.
Untuak maluruihkan, SAS adolah singkatan dari SULIT AIR SEPAKAT. Kini SAS
sudah mampunyoi Cabang labiah dari 80 buah di seantero Nusantara bahkan
sampai ka Malaysia, Australia dan Amerika. Kami aktif maadokan Mubes duo
tahun sakali di kampuang. Di satiok Cabang hampir dipastikan punyo ciek
gedung serba guna nan berfungsi rangkap sebagai musalah atau musajik nan
rutin manjalankan pengajian mingguan. Contoh di Palembang, mampunyoi
Musajik Al Ukhuwah SAS Palembang lengkap dengan sarana gedung pertemuan
dan lapangan Badminton. Total aset keseluruhan SAS sudah bermilyar-milyar,
kini aset tersebut dikumpuakan dalam sebuah Yayasan.

Kalau dunsanak Mohyidin ingin tahu labiah lanjuik tentang Sulit Air, dek
karano wakatu ambo singkek pado hari ko (sabanta lai ka pai sholat
Jumahaik), bilo2 maso akan ambo sambuang baliak. Salam untuak Saudara
Wirzam, kalau beliau urang Sulik Ayie, silahkan bagabuang di milis
Sulitanet.

Wassalam,
HM Dt.MB (50+)
Moderator Sulitanet

> Secara kebetulan, malam tadi, di rumah, saudara Wirzam bekas penari dari
> Syofyani dan bekas murid tarinya Yusaf Rahman berbicara tentang filsafah
> seni tari dan seni suara Minang. (Insya'Allah, sekiranya ada kesempatan
> saya akan menjelaskan filsafah seni tari Minang bersandarkan penjelasan
> dari Sdr. Wirzam ini). Dalam pertukaran fikiran, Wirzam menceritakan
> pertubuhan Sulit Air Sekato (SAS) menjaga kemaslahatan perantau Sulit Air
> di Jakarta. Kebajikan para perantaunya di kelola dengan baik SAS. Kepada
> yang baru sampai di Jakarta umumnya bertandang ke markas SAS. SAS pula
> [...]

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org