Nal,

Ambo alun manampak rencana ko di Blue book Bappenas
lai. Pemahaman ambo, kalau urang nan menawarkan dana
ko baru presentasi di muko prosepective executing
agency, kemungkinan besar memang alun masuak Blue Book
lai.

Jadi kalaupun pemerintah sepakat dengan dagangan si
bule nan Ronald sabuik tu, paliang capek baru 2009
mambuek rancangan loan atau grant nyo.

Kalau grant, mungkin agak mudah prosesnyo, tapi kalau
loan, labiah sulit, DPR kini sampilik bana untuak
menyetujui Loan. Apolagi kalau awak caliak, rumah
sakik kan domainnyo Depkes atau Pemda; sedangkan
Universitas ndak di situ do.

Jadi kalau Ronald ka manyumbang, ka Padangpanjang dulu
sajo Nald, iko lah jaleh, plan nyo lah jaleh, tanah
lah ado, pembangunan lah dimulai. Nginvest di situ
labiah aman, Nal, minimal karano seluruh masyarakat
Padabngpanjang dapek asuransi kesehatan. Ha ha, minat
Nal?

Riri

--- Ronal Chandra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Za kalau aku gak salah dengar proyek ini sekarang
> tinggal menunggu restu dari bappenas untuk
> pencairannya dananya. Insya allah kalau semua lancar
> unand punya rumah sakit skala international dilimau
> manih.
>
> Pemilik dananya sudah presentasi langsung didepan
> rektor dan pejabat unand 2 minggu lalu. Nah
> sayangnya za waktu tuh bule kepadang dihadiahkan
> kado "pejabat padang naik pesawat gak beli tiket" he
> he he
> nah tu bule satu pesawat za sama tuh pejabat.
>
> Ok itu lah sekilas info
>
> Regards
> [...]

Expecting? Get great news right away with email Auto-Check.
Try the Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org