batuah nan da ronal katokan itu,
pembangunan teaching hospital yang memiliki standar internasional
dan pembangunan gedung kuliah mahasiswa kedokteran,,,,,,,,,,
co itu nan tadanga di talingo ambo
mungkin kawan2 nan lain bisa maluruihkan

Note: forwarded message attached.

---------------------------------
8:00? 8:25? 8:40?  Find a flick in no time
 with theYahoo! Search movie showtime shortcut.
Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org
https://www.google.com/accounts/NewAccount?hl=id&cd=US&service=groups2.

--- Begin Message ---
Sanak tolong dikoreksi kalau ambo salah, batu pertamo nan diletakkan oleh Pak
Paskah adolah pembangunan teaching hospital atau  Pembangunan Gedung Fakultas
Kedokteran  Unand dilimau manih ?

Regards
Rona Chandra

azizul mendra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
buliah ambo sato manulis saketek kan sanak?
ambo kuliah di unand bp 2004
manjawek e-mail nan dibawah ko, ambo punyo info
saketek untuk di bagi-bagi ka sanak sadonyo

kini sadang di bangun teaching hospital untuk anak
kedokteran  unand, dan gedung kuliah mahasiswa
kedokteran unand di limau manih
dananya dari bank pembangunan islam
pak paskah suzeta yang malatakan batu partamonyo bulan
lalu
mungkin 2009 mahasiswa kedokteran lah kuliah di limau
manih sadonyo lengkap dengan rumha sakit berstandar
internasional
mungkin untuk labiha jalehnyo
tanyo se ka pak prof. suheimi yang aktif pulo di milis
ko, thanks
mari bersama-sama mendukung kemajuan unand, untuk
kedjajan bangsa, amin

--- Riri - Mairizal Chaidir
wrote:

> [...]
> sajo Nald, iko lah jaleh, plan nyo lah jaleh, tanah
> lah ado, pembangunan lah dimulai. Nginvest di situ
> labiah aman, Nal, minimal karano seluruh masyarakat
> Padabngpanjang dapek asuransi kesehatan. Ha ha,
> minat
> Nal?
>
> Riri

> lancar
> dilimau

> he

> Pak
> barubek

> tonight's

> Expecting? Get great news right away with email

http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/newmail_tools.html

Got a little couch potato?
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=summer+activities+for+kids&cs=bz

It's here! Your new message!
Get new email alerts with the free Yahoo! Toolbar.