Assalamu'alaikum wr wb,

Kalau ambo nan takana mambaco posting ko adalah Sumbar mungkin alun sampai
ka episode "Return of The King" nya Lord of The Ring..
Dulu "King" itu mungkin banyak...namun kini nan sabana-bana "King" itu indak
ado...Indak ado ko antah sabana-bana indak ado, sedang dalam progress atau
alah ado tapi alun takuak ka lua.
Cukup menarik fakta-fakta:
- direktor utama Telco industry : telkom, indosat, XL urang awak (keturunan
minang)
lalu ada juga sejumlah dirut dan petinggi 'organisasi karir' seperti bumn
dan departemen juga urang minang, e.g.: garuda, pln, etc.

Dahulu pernah ambo di kereta batamu jo urang deplu, inyo bukan urang awak
tapi sangat impress dengan sekjen deplu Arizal yang urang awak. 2 years
later, waktu Hasan Wirayuda naik jadi mentri, ambo batanyo ka staff konjen
yang bukan urang awak, hebatan mana Arizal jo Hasan Wirayuda..?...katonyo
capek dan singkek: Arizal !.
Terlepas dari deplu yang katanya 'kavling' urang Sunda dan mentri/dirut
adalah jabatan politis..it's quite fun to see that we still have something.
Cukup menarik juga banyak balon wagub DKI adalah notabene keturunan Minang.
Jadi, if this race and ethnic group could create true leaders 50-70 years
ago, why now it can't... A loud deep optimistic voice from the dark whispers
"The generation of Minang leaders is still running and unstoppable, it's
just could not hit the surface yet"...

So...are we already in the episode of "Return of The King" ?

cheers,
.ari (31 th)

On 7/17/07, Z Chaniago <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Assalamu'alaikum WW
>
> quote " Sumbar Tak Punya Panutan?"  :  kurang sapandapek.....
> pandapek  ambo ""Sumbar kekurangan panutan" ado ribuan urang nan
> sebagian masih bisa dijadikan panutan....sarupo sebagian Niniak Mamak,
>
> quote " Dunsanak di Kampuang Ndak Bataratik ".... kurang sapandapek...
> pandapek ambo " Masih banyak dunsanak di kampuang nan taratik " sarupo
> sebagian Niniak Mamak, ....
>
> Namun mohon informasi khususnyo tantang  Himpunan Alumni SLTA Sumbar ,
> di ma sekretariat-nyo... dll
>
> Wassalam

> [...]

Sukseskan Pulang Basamo se Dunia, bulan Juni 2008.
Website: http://www.rantaunet.org