  From: Madahar (madahar)
  To: RantauNet@googlegroups.com
  Sent: Wednesday, August 01, 2007 8:21 AM
  Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: SETELAH 48 TAHUN AKHIRNYA KUTEMUKAN
KELUARGAKU..(2)

  subhanallah... sungguah kisah nan mang-harukan. ndak taraso jatuah kadalam
juo aia mato katiko mambaco diskusi mintak izin ibuk go jo dosen pambimbiangnyo.
  kini dima ibuk Noor ko da Reza.
  kalo talakik basuo tolong titip salam kaharuan awak ciek yo... walau baliau
cuma tau di Minang sakali kato sajo tapi inyo dengan Bangga Mangatokan Aku
bangga menjadi anak Minang.
  wassalam