Assalamu'alaikum Ww

Kanda Aslim, Angku Dt Bandaro, Mak St Parapatiah el Capitano sataruihnyo
adidunsanak ...
mungkin alah tapikia....atau alah ado rencana-rencana untuak publikasi
SSM2007 dan DAMI di acara nyo mmd Bandaro Labiah di Bogor manjalang puaso
barisuak....

Usulan ambo untuak DAMI publikasi dengan tahapan:
a. Presentasinyo dimulai dari Prestasi DAMI sasudah sataun pulo di
publikasikan di Acara mmd Bandaro Labiah tahun nan lalu, eg Kegiatan,
Penyaluran Dana, Achievement dll .
b. Kalau presentasi-nyo "berhasil"  baru di gugah untuak manambah
kaceo...... :-)

Usulan untuak SSM2007.
1)Ambo baru mambaco artikel tantang SSM2007 di Koran Wartakota edisi sabtu
18 Agustus 2007.. itupun di halaman belakang dan memang hanyo 1/16
halaman..., sedang di Koran Nasional (kompas,media indonesia, Tempo,
Republika dan Bisnis Indonesia) alun ado lai......bisa juo dipakai Iklan
Layanan Masyarakat di TV Nasional....dll

2)Hari Sabtu juo ambo batanyo ka babarapo Saudagar di Tanah Abang.....,
tampaknyo juo alun tamuahua acara iko....walau ado nan alah manarimo daftar
isian nan dilampirkan kanda Aslim...

3) Nah sarupo biaso acara mmd Bandaro Labiah akan dihadiri dek banyak Urang
Awak..nan tantu ekslusifitas Minang SSM2007

Wassalam

Z Chaniago - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak - Kaganti sawah jo ladang

Website: http://www.rantaunet.org