Mantap bana da kur..Kebetulan ambo manulih imel ko sadiang manghadiri
konferensi internasioonal good governance dan pengentasan kemiskinan nan
saketek banyak membahas pedagang kecil dan pasa tradisional

Ambo ndak kamambantah itu karano sasuai bana kito tu mah tapi nan manggalitik
dek ambo tantang balanjo sambia baramal..Apo iyo lai taetong  baramal kito tuh
klo balanjo di pasa tradisional  kok iyo baa kajinyo tuh...Apo samo jo
basadakah ka kaum duafa atau anak yatim...

Itu se da kur..Kito taruihkanlah kampanye pasa tradisional ko meskipun balanjo
bulanan ambo masih ka carrefour tapi plat nomor mtr ambo masih BA jadi walau
mamakai jalan dki nan pajak tetap ka payokumbuah hahaha..

Salam

Kurnia Chalik wrote:
>  Wa'alaikum Salam, Mak
> Ajo Duta sarato dunsanak kasadonyo,
>
>  Sanang bana rasonyo
> maliek Mak Ajo Duta jo Pak Saaf makan lamak, makan ikan segar hasil
> tangkapan dari Samudra Atlantik.Ambo membayang2kan,Mak Ajo Duta InsyaAllah jo
> rombongan Minang USA akan makan lamak pulo taka itu di tapi lauik
> Pariaman, isuak pas acara pulang basamo,Juli 2008
> nanti,amin.
>
>  Kembali ke Pasar
> Tradisional,ambo pribadi dan keluarga sampai kini masih balanjo ke Pasar
> [...]

Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car
Finder tool.
http://autos.yahoo.com/carfinder/

Website: http://www.rantaunet.org