Mak Datuak Marah Bangso,

Kok di real palanta tantu alah disuruah urang awak bakirok dari palanta,
sarato ndak buliah mandakek ka palanta lai.
Istilah anak mudo kini "KUTAR" (KUrang TARatik). Baralah juo santiang awak
kalau "KUTAR" maleh urang mandanga, di palanta ado inyiak awak, mamak
awak, ipa awak, rang sumando awak. Atau ado pulo kamanakan nan ka maniru
KUTAR awak beko. Tabu bana KUTAR ko di Palanta.

Tapi ka ba'alah kecek urang iko cuma palanta maya, bahkan ado nan
manyabuik cuma sebuah milis, jan banyak bana baharok ka milis.

Palanta kah ? Miliskah ? RN ko....!!!!!
Tapulang kadiri awak masiang2.....

Is. St. Marajo
www.cimbuak.net

Tapi iyo .... nan labiah rancak awak maota ba minang-minang sajo handaknyo
di milis RN ko, jan pakai bahaso melayu tinggi pulo, apo lai pakai LOE dan
GUA segala. Emangnya kalau loe saya gua apa tidak bangkak kapalonyo ....
he.... he .... he ... (gua ado duo arati, nan ciek lubang di kaki bukik
atau nan ciek lai, gua = pukul)

Mari kito balimau sambia makan kolak durian, lapek bugih, lamang tapai,
palai rinuak, karipiak maco, samba goreang jariang batokok, bak itu pulo
dendeang batokok, bubua kampiun, cindua dll .........

Wassalam,
HM Dt.MB (50+)

Website: http://www.rantaunet.org