From: "[EMAIL PROTECTED]" <[EMAIL PROTECTED]>
To: RantauNet@googlegroups.com
Sent: Friday, September 7, 2007 9:42:49 AM
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Da Miko dan Salam hormat dari saya...Mari
berdamai..........

Da Miko,

Saketek sumbang saran dari ambo, kok ka moderasi RN iyo agak sulik nampaknyo,
karano terbatas nan basadio jadi moderator.
Ambo batarimo kasi juo ateh kepercayaan mamak bandara kayo ka ambo untuak salah
surang kandidat untuak jadi moderator.
Tapi ambo mohon maaf, karano ambo ado keterbatasan koneksi saat iko mak,
sahinggo cimbuak sandiri ambo indak bisa maksimal ma urusnyo. apolai untuak
moderator,

Saran ambo, kito punyo website www.rantaunet.org, sakironyo ado ota nan boneh
kito upload di forum www.rantaunet.org. sahinggo bisa fokus diskusi per topik.
 Sacaro periodik di posting di palanta hasil diskusi di forumtu.

Klo di milis per topik yo susah bana, apolai anggota RN banyak bana.
Bialah RN sarupo iko, dan jadikanlah RN iko palanta nan mandakek'i jo real
palanta dulu, kito jago jan lari dari misi RN untuak ber minang minang.
Baliak ka awak surang2 untuak manilai apo yg awak lontarkan di palanta,
paralukah iko di urang rami, ado ndak nan tapakiak dari postingan awak, alah
taratik ndak awak mangirim email, tarutamo ka generasi mudo RN. Dipalanta ado
mamak, ipa, bisan, bundo, mintuo, rang sumando, inyiak awak, kamanakan.
Palantakah atau miliskah RN bapulang ka awak surang2 baliak.

Kok ado nan boneh dari ota palanta kito upload di forum www.rantaunet.org, ba'a
kiro2 da Miko ?

Salam
Is. St. Marajo, 38
www.cimbuak.net
Kampuang nan jauah dimato dakek dijari

        "Admin RantauNet" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent by: RantauNet@googlegroups.com   06/09/2007 18:47           Please respond
RantauNet@googlegroups.com

  <RantauNet@googlegroups.com>       cc
        Subject
  [EMAIL PROTECTED] Re: Da Miko dan Salam hormat dari saya...Mari
berdamai...........

Bobby,

Soal forum akan ambo bahas di email lain.

MIKO
Admin RantauNet
> BOBY LUKMAN
> MEDIA OFFICER
> ASOSIASI DPRD KABUPATEN SELURUH INDONESIA Gedung Yarnati Lt.1
> Jl. Proklamasi No. 44 Jakarta 10320 Telp. 021 - 3156785 -
> 3919421 Fax . 021 - 31904861 Website : www.adkasi.org Email :
> [EMAIL PROTECTED]

  Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail,
news, photos & more.

Moody friends. Drama queens. Your life? Nope! - their life, your story.
 Play Sims Stories at Yahoo! Games.
Website: http://www.rantaunet.org