Riri - Mairizal Chaidir wrote:

> dalam hal budaya, >>> musik, sinetron dll.
>
> Kalau dalam budaya mungkin saja iya. Saya ingat, awal 90 an ada
> beberapa anak Malaysia yang tinggal di dormitory yang sama dengan
> saya. Mereka sering ngikut2 kita, termasuk ngikutin cara ngomong.
> Mereka bilang, di sana itu yang namanya anak muda ngetop itu yang bisa
> ngomong lo-gue ...

Share juo ...

Tahun 97, ambo sa bus jo TKI nan naik dari Dumai ka Solo. Salamo
perjalan nan hampia duo ari tu si TKI nan urang Jawa mangecek jo ambo
pakai bahaso Melayu Malaysia. Ambo angkuik ngecek baso Jawa di jaweknyo
pakai baso Malaysia .Dek dari ketek manonton RTM lai indak payah awak
mangarati cakap nyo doh. Tapi ambo angkuik sen mangecek pakai baso
Indonesia nyo lai ..

Duo taun nan lewat adiak ambo jalan-jalan ka tampek sodara kami di Negri
Sembilan. Pasanan dari anak jo kawan-kawan anak kenalan kami tu adolah
kaset-kaset dari band nan jadi hits di Indonesia e.g. Dewa, Peterpen, dll

Patang malam (malam minggu), kami naik travel dari Bukik (dek Bus Yanti
panuah ka Duri), setelah manjapuik urang dari Kamang, anak gadih baduo,
jo urang gaeknyo.  Maluncua lah oto ka Duri. Dalam perjalanan duo urang
anak gadih ko mangecek caro rang malaysia pulo. Nan apak amak e lai
mangecek jo baso awak minang, sambia bagarah mangecek ambo ka urang
rumah, untuang lah lai indak ado RELA di Indonesia ko, kalau ado tu lah
kanai tangkok pulo urang urang nan saoto jo awak ko mah.

Ambo berhusnudzon, mungkin dek lah lamo kawan ko di Malay sia jadi lah
indak tabiaso mangecek caro kito lai ..

Afda

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN: