Assalamu'alaikum,wr,wb.

Adinda Ronal sarato sagalo punggawa nan alah manuntaskan karajonyo di
SSM2007 kapatang, indak ado kato nan pantas kami sampaikan salian kato
salut dan angkek topi kapado angku2 kasadonyo nan alah sukses
menyelenggarakan SSM tersebut.

Kami urang rantau nan ado di Bumi Sriwijaya, sasuai jo apo nan disampaikan
Mamak kami, Urang sumando kami dan Gubernur kami Yth. Ir. Syahrial
Oesman,MM Tuanku Bagindo Basa Nan Kayo pado acara pembukaan SSM bahaso
beliau menginginkan acara Silaturahmi atau Temu Saudagar Minang nan kaduo
nantik atau salanjuiknyo diadokan di Palembang pado bulan Mei 2008 seiring
dengan telah di alokasikannyo wakatu untuak urang atau etnis Minang dalam
menyukseskan Visit Musi Year 2008. Dalam tahun kunjungan wisata ke
Sumatera Selatan di tahun 2008 itu hanyo ado 3 etnis di Nusantara ko + MUI
nan sangajo dibari kepercayaan untuak maisi acara sepanjang tahun 2008 tu
selain nan diisi oleh DisBudPar Sumsel yaitu : etnis Tionghoa, etnis
Minang dan etnis Palembang sendiri yang akan menggelar beberapa acara
seperti festival lagu antar paguyuban se sumatera selatan, festival
barongsai dan perayaan cap go me, Festival masakan nusantara antar
pabuyuban (untuk acara nan ciek ko BMKM Sumsel manjadi nan nomor satu pado
bulan September nan lalu), Festival Seni tari Minangkabau, seminar budaya
adat Minangkabau, festival layang2 se nusantara, festival busana
nusantara, festival seni tari melayu nusantara ke-VII dan nan indak kalah
pentingnyo adolah wacana maadokan Silaturahmi/Temu Saudagar Minang ka-2 di
Palembang pado bulan Mei 2008.

Untuak itu Pak Gubernur kami sangajo datang ka Hotel Pangeran pagi itu
untuak mambarikan kato sambutan beliau sebagai mewakili urang dari rantau,
padohal beliau sahari sabalunnyo mandapek musibah salah seorang
kaluarganyo maningga sahinggo indak bisa hadir pado jamuan makan bajamba
malam hari di Gaduang Wanita.

Dalam rangka persiapan itulah, kami panitia nan ditunjuk untuk itu oleh
bapak gubernur kami sangaik berkepentingan dengan Data Peserta Silaturahmi
Saudagar Minang 2007 nan tamuek di website SSM2007 untuak kami undang
tapek pado wakatunyo nantik. Untuak itu perkenankan kirim ka Japri "User
Name" dan "Password" untuak mambukak Data Peserta Silaturahmi Saudagar
Minang 2007 tersebut.

Atas bantuan adinda Ronal dan sinergi saluruah Panitia nan ado di Padang
katiko itu mambarikan arahan kapado tim nan sangajo kami kirim dari
Palembang untuak manimbo ilimu kami ucapkan tarimo kasih.

Wassalam,
HM Dt.Marah Bangso (50+)
Ketua Bid.Humas dan Promosi SSM2008 di Palembang

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.