Walaikumussalam WW

UU No. 17 tahun 2007 nan tapekno, jadi indak 2004 doh. Kok ado nan paralu UU
tu dalam format .pdf bisa ambo kirimkan.  Iko kapalono:

UNDANG-UNDANG REPUBLIK INDONESIA

NOMOR 17 TAHUN 2007

TENTANG

RENCANA PEMBANGUNAN JANGKA PANJANG NASIONAL

TAHUN 2005 – 2025

Kalau nan tahun 2004 itu adolah UU No. 25, ttg mengenai sistim pembanguanan
nasiional.

Mauruik UU 17/07 ko iyo wajib pemda propinsi dan kab/kota manyasuai dalam 6
bulan. Sudah barang tantu kini

Pemda nan ado sekitar 436 seluruh Indonesia sadang bakalibuik mambuek RPJP
Daerah tu.

Kalau mancaliak visi: SUMBAR MAS, kok indak bantuak visi rasono yo. Nan visi
tu saharusnya kan berupa pernyataan nan ka dicapai. Dan sarancakno indak
kato nan masih samar, kalau buliah bisa terukurlah.

Iko salah satu contoh visi nan berdasar UU 17/07 ko:

•         Menjadi tuan dinegeri sendiri, dengan mewujudkan negara kepulauan
yang mandiri, maju, kuat, aman, dinamis dan inovatif yang berbasis
kepentingan nasional

Bak kecek Hadi, jan takok uwok2 sajo, baa jiko ditampuang pandapek
masyarakat umum, tamasuak urang jauah nan indak manjadi warga Sumbar atau
kab/kota di Sumbar, tapi sangaik pedulu atas kemajuan Sumabar yaitu urang
rantau.

Baa jikok kini, awak sato bapikia dan mikiakan saketek disiko, dirantaunet
ko, walau awak dianggap lintimun bungkuak sajo dek urang ranah. Rasono
rancaklah satolo awak mangunyah saketek, dan kirimkan ka badan nan sadang
mangocok diranah. Diagaiah gai komentar panutuik ” Jikok iyo lakukan, jikok
ukan tukai” indak baa juo doh. Tapi awak lai sato babuek. Jan basorak suok
kida sajo.

Baa sanak perantau.

Salam

St. Parapatiah.

P Save the earth,  please consider the environment before printing this
e-mail

  _____