Iyo sonang ati mancaliak anak mudo nan basumangaik bantuak iko.  Kok
lai buliah tahu Ronal jo Reza ko bagarak di bidang apo usahonyo.  Sia
tau bisa dipagadang usaho tu ka tanah borneo ko.  Ambo siap manjadi
kapalo cabang.

Di Barabai atau umumnyo di kalsel, lai banyak juo urang awak nan jadi
saudagar.  Mulai nan dari Legal, satangah legal sampai nan indak legal
ado.  Mulai dari nan punyo KP tambang batubaro sampai ka banda dadu
kuncang, ado urang awak.

Sakali-sakali mainlah dunsanak ronal jo reza ka kalsel.  Dikumpuakan
pulo saudagar-saudagar minang di tanah borneo.

Ambo tunggu dunsanak,

Am/53
Barabai

--- In [EMAIL PROTECTED], Ronal Chandra <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Wa'alaikum Salam Reza,...
>
> Syahreza ko salah satu panitia yang saat hari H SSM 2007 patut
diacungi jempol dan sudah bisa diwisuda sebagai salah satu generasi
Minang potensial, mau bekerja sosial, tanpa pamrih, penuh dedikasi dan
tanggung jawab serta semoga trus bermunculan Syahreza Syahreza lainnya.

> Dimilis tetangga ada yang namanya "Milis Tangan Diatas (TDA)" yang
saat ini sedang menjadi idola fresh pengusaha untuk menimba ilmu dan
mendapatkan motivasi. Beberapa member Rantaunet ini saya perhatikan
adalah member Milis Tangan Diatas ini dan kalau tidak salah ada
Syahreza juga disana trus saya sendiri, da Junaidi kandang singo, pak
darul dan mungkin lainnya.

> Admin milisnya pun urang awak "Uda Roni" pemilik bisnis Manet
Vision. Coba kita search kata "Tangandiatas" pada mesin pencari Google
atau masuki Milisnya. Dulu cuma sekedar Milis Tangan Diatas, Sekarang
mereka punya kelompok MasterMind (Kelompok pencari dan pencetus ide),
Trus mereka punya TDA Agro, TDA Properti, TDA EO, TDA IT dan banyak
lagi, tanya pak darul untuk melengkapi TDA lainnya.

> Menyambung ide sanak Syahreza ko, yuk mari awak buek sinergi bisnis
yang dimulai dari pertemuan para pengusaha dan yang ingin jadi
pengusaha, dana pertemuan kita dapat dari urunan, sia yang nio hadir
daftar dan bayar biaya pendaftarannyo, sia nan nio mengelola maka
ketika pertemuan tersebut terlaksana sudah terbentuk "SRO (Saudagar
Rantau EO), nanti pertemuan berikutnya kita minta lah SRO iko
menyiapkan pertemuan Saudagar Rantau bidang lainnyo.

> Kalau dimilis TDA mereka ada wisuda para anggota yang tadinya
pegawai menjadi pengusaha nah mari ciptakan hal yang sama.

> Ok Za ambo daftar ciek nio bana basobok dengan pengusaha bidang IT
dan bidang2 lainnya, ambo nio bersinergi dan mengembangkan bisnis.

> Yuk mari kita hantam Mitos Orang Minang  baru bisa  sama2 bekerja
belum  Bekerjsama.

> Regards
> Ronal Chandra
>

> muhammad syahreza <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamu'alaikum wr.wb.
>
>  Yang ideal tu kito kumpua-kumpua informal non organisasi sajo yang
rutin sajo 1 ~ 2 kali tiok bulan pak, kalau tampek rancaknyo
dipindah-pindah dulu sampai dapek tampek yang pas yang sasuai jo
kesepakatan basamo peserta. Kalau untuak mangumpuakan peserta kito
buek se panitia tetap, mungkin biaya pulsanyo untuak mangumpuakan
saudagar di area tu kito ganti dengan urunan basamo. Tampek kito cari
yang representative di restoran-restoran urang awak yang sa area.
Untuak bayia makan-makan kito tu dari urunan tadi..kalau kurang kito
urunan baliak.

>  Kalau iyo minat kiro-kiro tanggal bara yang ideal?
>  dima tampek yang ideal sebagai star partamo?
>  apo kriteria dari peserta yang ka diundang?
>  untuak partamo baa kalau kito adokan di Kubang Kali Malang
dulu...lantai 2-nyo lumayan manampuang agak 50 urang

>  wassalam
>  Reza

> Be a better sports nut! Let your teams follow you with Yahoo Mobile.
Try it now.

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
jalur pribadi.