Wa'alaikumsalamwarahmatullahiwabarakaatuh.

Ini saya copykan permintaan orang lain pada  saya
dimilist lain. Dan saya dah jawab silahkan, bahkan
beliau menelpon saya untuk hal ini.

Ok, nampaknya kalau akan menjadikan polemik dan emosi,
kita tutup aja, kasihan kalau sampai ada yang merasa
ngak enak hati, yang pasti saya hanyalah penyampai
belaka.Makasih. Saya yang membuka, maka saya tutup
kembali, ngak sampai hati pula saya.

Wassalamu'alaikum. Rahima.

Ass Wr Wb
Ibu Rahiman yang dimulilakan Allah,
Saya Cholis Akbar
Redaktur Pelaksana situs www.hidayatullah.com
Situs kami adalah media Islam online terpopuler di
Indonesia.
Bolehkan saya izin, memuat kembali cerita Anda yang
sudah dimuat di milis syiar-Islam ini?

Dibalik cerita ibu, mudah-mudahan jadi pelajaran bagi
orang lain!

wass
cholis

nb: 081-357342242

jika boleh, sekalian minta no hp nya!
--- Wita Abdin <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Assalaamu'alaikum wa Rahmatullaahi wa Barakaatuhu,
>
> Nampaknyo bagi ambo unek2 Rahima ko alun abih2 juo.
> Niatnyo mungkin baiak,
> untuak mambarantas korupsi di Indonesia, pada
> umumnyo, dan di tampek tugas
> Rahima khususnyo, ataupun masalah2 lain nan tajadi
> di sikola rahima tu.
> Namun manuruik ambo supayo "suaro" Rahima ko tadanga
> kaseantero Nusantara,
> baa sarancaknyo di masuakkan ka koran Nasional,
> karano milist ko tabatas nan
> mambaconyo urang awak sajo kan, tapi kalau dimuek
> dikoran nasional, skalanyo
> [...]

=== message truncated ===

Be a better pen pal.
Text or chat with friends inside Yahoo! Mail. See how.
http://overview.mail.yahoo.com/

Website: http://www.rantaunet.org