Dunsanak kasadonyo ,

Alah lamo indak mancogok, kangen ambo turuik sato maota di lapau rantau net
....dek banyak kesibukan akhir tahun dan mengurus asok dapua ....gata - gata
rasonya indak turuik sato urun rembug...apolai nan manyangkuik Ranah,
sabanayo buanyak - buanyak para profesional or celeberitis minang nan labiah
santiang dari Tantowi, namun baliak lai bapulang ka rang Ranah .....nan nio
dibantu inyo malah maraso labiah santaing dan nampaknyo indak mambutuahkan
bantuan doh.......jadi ba'a rasonyo bilo rang rantau nan manyorong -
nyororngkan diri, samantaro inyo indak bergeming untuak marespon, iko kan
namoe cinto batapuak sabalah tangan maolah babunyi .....

Sanak,  ambo mandapek undangan untuk menghadiri Grand launching Visit
Indonesia 2008 hari ini di JCC , Dinner basamo 2 urang menteri , Menbudpar
dan Menkominfo , dan beko malam akan disiarkan live di Metro TV , ambo
mandapek juo buku calender Event 2008 Depbudpar , ado 100 event nan akan
digelar nanti di sepanjang tahun 2008 di seluruh propinsi di Indonesia ,
banyak event manarik nan diharokkan mampu mengundang wisatawan untuk kunjung
ke Indonesia , khususnya daerah - daerah tujuan wista .

Halaman demi halaman dari buku tebal Calender of event 2008 tuh ambo buka ,
mulai dari January sampai Desember 2008 , ambo ulang lai dari halaman muko
sampai kehalaman belakang berkali - kali,  mungkin taliwek jo mato ambo ,
ambo sadang mencari acaro nan ka digelar di tahun 2008 di Sumbar Ranah
tacinto , tamanuang ambo dari 100 Cultural Event di tahun 2008  nan ka
digelar , Sumbar hanya punya satu mata acara yaitu Tabuik Pariaman tgl 20
-22 Januari 2008, itu sajo.....dan itupun sampai kiniko ambo alun mandanga
gaungnyo promosi dari event itu , apokah hanya untuak konsumsi masyarakat
lokal sajo , sayang bana ! , kayu habih masak indak lamak ...tanyo mabo ciek
jadi ba' a kiniko sarancaknyo, bagaimana wisatawan  bisa banyak berkunjung
ke Sumbar , apo nan mambuek para wisatawan tu ka datang ke Ranah ? tanyolah
kabakek rumpuik nan bagoyang tuh ...namun sayang kok di Ancol kiniko indak
ado rumpuik lai doh , nan ado oto bagoyang bwaha..ha..ha...ha....

Nampaknyo Visit Sumatra Barat 20xxx , hanyalah mimpi disiang
bolonggggggggggg

salam,
Nuraini
masih lalok - lalok ayam

Pada tanggal 22/12/07, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> menulis:

>   Ass,wr,wb.
>
> Ambo jadi tagalak surang mambaco Mimpi disiang hari adinda Nofrins ko ....
> he .... he .... he ....
>
> Pertanyaan tertulis di Subject email beliau jawek sendiri dengan
> sindiran2.
>
> Nan jadi masalah, apo kah para Birokrat dan pemangku kekuasaan di nagari
> antah barantah atau kalau meminjam istilah Republik Mimpi, apokah lai
> makan sindiran pejabat2 tu.
>
> Kini tapulang kapado kito, apokah kito ingin nagari kito menjadi labiah
> baiak dari nan sudah2 ...... kalau ingin marilah kito babuek seperti nan
> [...]

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
- Selalu mematuhi Peraturan Palanta RantauNet lihat di
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-palanta-rantaunet
jalur pribadi.