Wasalamualaikum w.w. Ananda Hanifah,

  Tabasuik galak ambo mambaco komentar Nanda nan taraso sabana lucu dek ambo:
"Ide baliau dipatahkan oleh prutra daerah yg lain yg lebih senior tp beken dan
disegani di AGAM. ya udah nikmatilah centang perenang ruko nan indak punyo
akses ka tanah di balakang"

  Tolong sampaikan salam ambo ka mamak Amwazy Idrus tu.

  Wassalam,
  Saafroedin Bahar

hanifah daman <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

AWW dunsanak kasadono. Mambaco tulisan dibawahgon hanifah jd takana mamak
Amwazy Idrus salah surang putra terbaik banuhampu nan ingin mangambangkan kota
bkt tamasuak banuhampu jo parancanaan yang matang dan ilmiah. Itu alah
direncanakan jauah2 hari sabalun sawah2 di tapi jalan sapanjang banuhampu
barubah jd ruko nan indak ta tata. Ide baliau dipatahkan oleh prutra daerah yg
lain yg lebih senior tp beken dan disegani di AGAM. ya udah nikmatilah centang
perenang ruko nan indak punyo akses ka tanah di balakang. Dll. Saat ini mamak
Amwazy tdk mau lagi berkomentar apapun tentang ranah. Pertanda kecewa berat.
Wass. Hanifah

asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
wrote:
> masalah angan-angan ko memang menarik, apo lagi sedang mamikikan kama
> kadituju tampek liburan (sedang banyak tren liburan hari tajapik nasional).
> sebagai manusia yang dilahirkan di Ranah Minang, kita sangat bersukur karena
> dikarunia alam yang maha luar biasa dasyatnya. Sebagai pribadi saya lebih
> bersukur lagi, karena hidup diluar Sumbar dan sesekali pulang ke kampuang.
> Saya merasakan sekali kedasyatan tersebut, walaupun banyak terkendala oleh
> urang awak sendiri (kurang prof lah dalam mengelola objek, mulai dari bandara
> [...]

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
- Selalu mematuhi Peraturan Palanta RantauNet lihat di
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-palanta-rantaunet
jalur pribadi.
Dengan terlebih dahulu mendaftarkan email anda pada Google Account di

  • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
    • ... muhammad syahreza
      • ... auliah azza
    • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
      • ... hanifah daman
      • ... hanifah daman
      • ... hanifah daman
        • ... Dr.Saafroedin BAHAR