tarimokasih ateh info dunsanak sidi, ko buliah ambo batanyo, bara harago
tanah /  perkebunan disilungkang tu...pertanyaan ambo salanjuiknyo sia nan
ka manampuang ko kabun ubi ko alah panen...bisa ndak diagiahkan sacaro
detail ka ambo...mungkin bisa pulo ambo jojokan ka rang minang nan bakepeng
nan ambo tahu.

Wassalam,

Sandi Yudha

On 1/15/08, sidi macho <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Assalammu'alaikum
> Kebetulan saya membaca artikel di Silungkang Online yaitu mengenai seluk
> beluk pengrajin kerupuk ubi khas Silungkang, kerupuk ubi produk Silungkang
> ini katanya sudah merambah pasar luar negeri juga namun sayangnya terkendala
> bahan baku ubi yang harus di
> "impor" dari Solok (Cupak, Muaro Paneh, Alahan Panjang), Kabupaten
> Sawahlunto/Sijunjung, Kab. Dharmasraya bahkan dari Pariaman, akibatnya lebih
> dari separuh pengeluaran untuk menutupi biaya operasional.
> Disini saya hanya menyampaikan wacana, siapa tahu ada sebagian dari
> [...]

Website: http://www.rantaunet.org
UNTUK SELALU DIPERHATIKAN:
- Selalu mematuhi Peraturan Palanta RantauNet lihat di
http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-palanta-rantaunet
jalur pribadi.