Alhamdulillah mudah-mudahan runcano Prof RP iko dapek diwujudkan. Salain untuak
konservasi, penelitian, dan pendidikan, kalau dapek sakalian jo ecotourism.
Babarapo tahun terakhir iko ambo lai mengamati babarapo konsep kebun raya,
ma-redesign KR Bedugul, dan terakhir manyiapkan KR Jayapura. Satalah diliek
tanyato indak banyak KR di Indonesia, mungkin dapek disabuik KR Bogor, Cibodas,
Purwodadi, Bedugul, dan ado nan baru-baru dibuek seperti Mamberamo dan
Enrekang. Nan untuak Sumatera alun ado lai, mungkin nan di Liwa. Mudah-mudahan
rintisan prof iko dapek mambangkikkan minat labiah jauah, dan usaho-usaho
sarupo di ranah awak.

Wassalam,
-datuk endang