Assalamualaikum Wr.Wb.diak Reni.

Salut ambo ateh putusan diek Reni, nan labiah kabatulan bana agak ganjia dimato
ambo yakni.
Pengumumanpermohonan mundur diri diak Reni, baktapekan bana waktunyo jo
ITB 2012 (Internationale Tourismus Börse 2012) dimuloi tanggal hari iko juo
yakni 07.02.2012. Mangkonyo indak hadir sorang bagai doo dari perwakilan dari
MAPPAS Indonesia - Masyarakat Peduli Pariwisata
Mungkin koq indak cukuik ongkoih tikek Berlin nyiak keooo yoo, jadi mangunduran
diri samiang lah diak Reni. Tantu iyo repoik lo mancari upayo biayo untuak
tikek ka-ITB Berlin 2012, gak labiak banyak saenek dari JKT PDG pp.

Sakitu sein lah gurau dari ambo diak Reni, pokoknyo ambo salut & respekt ka
diek Reni.
Maoh sajo ka para Dunsanak di MAPPAS nyampang koq ado gai nan salah mangarati
kooeeeh.

Wassalam,
Muljadi Ali Basjah.

-------- Original-Nachricht --------