Karano indak disabuik Iffah dima sumbernyo, sarato ingin tahu sia Kumayl Bin
Ziyad ko, MakNah tanyo-tanyo lo ka MakGugel. Ruponyo baliau ko Urang Suyi'ah.
Banyak situs basuo, dari sumber-sumber situs syiah, iko salah satu antaro
lain-lainnyo.

http://abbasezzi.multiply.com/journal/item/104/Kumayl_Bin_Ziyad_BiographyDoa_Doa_meaning_and_read_along?&show_interstitial=1&u=/journal/item

Salam,
--MakNgah