From: "sjamsir_sjarif" <hamboc...@yahoo.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Wed, 20 Jun 2012 07:08:16
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] Selamat Ulang Tahun ke 69 untuk Prof. Hilman

Selamat pulo tambahannyo Angku Dr. Hilman Mahyuddin, MD. lah bagabuang pulo jo
Angkatan Kapalo Tujuah di Lapau ko. Indkai tahu-tahu kito nanti mungkin ka
batambahjuo anggota awak :)

Mato MakNgah nan kida lah beres oerasinyo, lusa akan diadokan 2nd post
operation inspection. Walaupun pakai kacomato hitam, kini ko, MakNgah kagum
manikmati perbedaan vision suok jo kida. Tiok manceknyo jo pemandangan
barasiah, MakNgah mangucapkan Subhanallah.. sabana babeda, sabana jaleh
bedanya, "habis gelap timbullah terang..." Dari kekhawatiran,kecemasan dan
ragu-ragu barubah manjadi kebahagiaan nan manambah dakekkan diri kapado Allah
Subhanaahuata'ala. Saminggu sasudah 2nd post op nanti, Rabu Jun 27, 2012 akan
dioperasi mato kanan. MakNgah akan cubo laporan pangalaman nanti.

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif
Tangah malam Selasa/Robaa di Tapoi riak nan Badabua