Asswrwb,

Jujur sajo ambo ndak suko garah nan ditulih ko, walau penulihnyo
anonim. Kaindaksukoan ambo ko samo jo garah "kacuali" nan juo lah
menindonesia dan malah banyak diolok olok an dek etnis non minang.

Ambo pernah mairik urang nan bagarah "kacuali" tu ka balakang
pangguang, ambo tanyo saleronyo, "Anda boleh meolok olokkan saya, tapi
jangan anda memperolok olokkan kampuang saya atau agama saya, anda
bukan saja berhadapan dg saya tapi juga dg urang Miang dan orang
islam" , akhirnya dia minta maaf,

Kasus yg sama juga pernah sama orang Batak yg diolok olokkan marganya,
meraka juga tersinggung.

Heran saya kok kito urang minang ikut ikutan mambuek garah sarupo ko
nan jaleh melecehkan urang minang, kampuang nan kito banggakan. Bisa
bayangkan kalau nan mambaco tu urang non minang nan lugu, tantu inyo
lah punyo pikiran nan jelek tantang urang minang.

Banyak malah stigma jelek itu melekat hanya mulai dari garah garah
kudo, sahinggnyo manjadi melekat.

Kito bisa maelak bukan orang Padang, tapi urang nan manulih tu
mangklaim bahaso nan dimukasuik urang padang tu adolah urang
Sumatetabarat.

Sebaiknya mulai hari ini kito mengklarifikasdi garah2 negatif tantang
minangkabau, tugas kito untuak mangikis habis bahaso semua yang
ditulis itu tidak benar.

Urang minanghkabau adolah urang nan taat beragama islam, santun,
pemurah, sangat royal, sangat baiak, jujur, gigih, ulet, sulo
manenggang.

Smg hal hal negatif tantang urang minang tidak ada lagi dalam garah
garah, kita harus luruskan siapapun yang meolok olokkan agama dan
adat, suku minangkabau, urang Padang.

Salam
Elthaf

Sent from my mobile device