ambo sapandirian bana jo Pak Chaidir dkk lain dalam hal iko.

pengalaman ambo pribadi babarapo tahun lalu katiko
kedatangan anak mudo nan akan melanjutkan kaji
S-3 di canada.

anak mudo ko mandapek info dari kawannyo tantang
ambo dan dikontaklah ambo, batarimo dek ambo
manginap sabalun malanjui'kan perjalanan ka
canada belahan timur, ke kota fredericton prop.new brunswick.

inyo lulusan S-1 teknik sipil di lampung, lalu maambiak
S-2 di malaysia, dapek beasiswa dari universitas di malaysia tsb.
tamaik dan manyambuang ka canada S-3, baitu juo beasiswa dari
prof. nan di fredericton.

keceknyo, saya mandapek bea siswa ko dari internet dan mancari
sendiri. iyo teken ambo jo kegigihan anak mudo ko.

bagi ambo, usaho sanak Reza nan namuah maluangkan waktu
dgn mamudahkan info lowongan dan sejenis ko untuak
awak maupun paguno untuak kamanakan/anak kawan dll,
sangaik ambo hargoi sifaik sarupo iko.

wassalam
boes

Pada hari Selasa, tanggal 22/01/2008 pukul 20:53 -0800, chaidir latief
menulis:
> Reza yang baik
> Informasi lowongan kerja yang di umumkan di melis adlah suatu usaha
> yang positif Terserah siapa yang berminat Kalau mungkin juga melalui
> melis yang lain
> Kalau ambo bulieh mengambil contoh Ambo basuo dengan beberapa
> mahasiswa S2 dan S3 di Inggris yang mengetahui loesempatan  lewat
> internet dan menindak lanjutinya Seorang keluarga ambo akan dikirim ke
> Dubai sebagai tenaga mekanik yang juga diketahuinya kewat internet
> Jaklan terus Reza
> Chaidir N Latief

Website: http://www.rantaunet.org
- Mematuhi Peraturan Palanta RantauNet, lihat di
menyampaikan komitmen akan mematuhi Peraturan yang berlaku.
jalur pribadi.