Ahaa, Angku Mochtar Naim,

Sadang baiyobana, lai basambian juo garah awak maso ketek sisuak mah yo? Garah
ko lah ditakok-takian MakNgah di Lapau ko salusin tahun nan lalu:  [Tue, 22 Aug
2000 23:01:01 -0700]

"Kok iyo Isilam Ang, Aaa Isi Lamang di Ang?"

Takok taki tu balaluan sairiang jo tanyo takok taki tantang
Dimaa "Ikua Pasa Kapalo Pasa"...

http://www.mail-archive.com/rantau-net@rantaunet.com/msg01646.html

Tantang Lamang tu ado lo tasuruak dalam pantun ulahan Naskan Syarif
dalam lagu Ginyang Mak Taci:

Panjek sabuik panjeklah sigai
Lamang angek makan jo tapai

http://membesarkanpayudara.com/apakah-arti-lirik-lagu-ginyang-mak-taci.html