Wa'alaikummussalam warahmatullaahi wabarakaatuhu,

Mak Sutan NDA,

Antah dima taciciianyo, baa ndak basuo dek ambo kaji nan ka-4.  Apo bisa
dikirim sakali lai Mak, atau lewat pintu balakang rancal juo.  Untuang-untuang
nantik bisa dibukukan Mak dengan judul "Urang Minang Mangaji", hehe...

Tarimo kasih

Salam,
ZulTan, L, 51, Bogor

Sent from my iPad 2