Sabananyo nan ambo harokkan pak Hidayat ko nan jadi gubernur DKI,
dukungan langsung pernah ambo sampaikan langsuang ka baliau
Mancaliak kilah dan santun bahasonyo, yo dapek bana di baliau gaya
urang awak, aluih urang ndak tasingguang, sacaro kasat mata susah
mansomasinyo, ha haa

Salam
Elthaf

Sent from my mobile device