Bpk Muljadi sarato pambaco nan dimuliakan Allah insya Allah,
Alhamdulillah lai masih takana detail ambo dek pak Muljadi... Alhamdulillah
silaturahim di RN yo taraso bana, labiah 4 th nan lalu via japri awak
bakomunikasi, sampai kini lai takana dek pak Mul. Raso ambo hal samo buek warga
RN lainnyo.

Alhamdulillah dr th ka th kamu nan BIS lai ndak ado masalah dlm manjalankan
agama, malah kini lah mulai byk murid2nyo nan bajilban, trutama dr timteng,
malaysia, pakistan, palestine indonesia. Alhamdulillah lai ndak larangan pak
Mul. Mkn hal iko cerminan perkembangan islam di europe, ndak pak Mul? Di
Germany, lah co itu pulo manurik ambo.

Baitu pulo karyawan nan bajilbab, lah batambah pulo. Nan sumbayang dhuha dulu
ciek duo, kini lah labiah banyak.
Lah ado pulo mushola ketek di lingkungan BIS.

Demikian dulu pak Muljadi, sarato adidunsanak warga RN. Semoga salalu batambah
keimanan awak dr tahun ka tahun. Trimo kasih pak Muljadi nan maapresiasi
tulisan nan ambo kirim.

Wassalammualaikum wrwb
Aryandi, 39th plus, ciledug