Assalamu'alaikum wr.wb.

kalau buliah awak mananggapi..:

awak satuju jo Sutan Sinaro..

kalau ado perintah Allah SWT yang mengatur, ancak lah di dahulukan..
walau itu paik..
memang mamiliah dalam kondisi ko kamari bedo.
manuruik awak, bia labiah aman kito di akhirat nanti bia lah piliah
nan sa aqidah, karano Syarak mangato demikian.
kalau nan dipiliah nanti ndak amanah, itu urusan urang tu. bia inyo
pertanggungjawabkan ka hadapan Allah.
soalnyo, masalah ko bisa jadi tahap awal bagi agamo selain islam
untuak memimpin di negara yang mayoritas Islam..

Mari kito pakuek ukhuwwah islamiyah sasamo Muslim.
Kalau ado saudara muslim yang salah (kalaupun nanti urang tu tapiliah
jadi gubernur), tugas yang lain maingek an..

tarimokasih,
Wassalam

Raihan Hasnali, 27 tahun/Pakandangan/Jatiwaringin